AFC – Más ölel át előzetes *_____________*

annyira jóóóóóó. jöttem haza melóból.. felmegyek így este 10 körül a YouTube-omra és ez fogad, hogy AFC új videót töltött fel. nézem.. Más ölel át előzetes O________o gyors megnézem.. első megtekintés *________* wáááááá gyors megosztottam FB-n is. durva, mert még AFC-nél is hamarabb kitettem. háháá *-* :P

am gyah O_______________o ez a klip *______* már az előzetes is ütött. *__* imádni fogom ezt a klipet, az tuti. ♥ alapból ez a kedvenc számom a LéleKzetről a  Még1x után és hát ToMi nem semmin néz ki. *____* :$ persze mindig, dehát… *-* :$ úgyhogy nagyon várom már. nem bírok magammal. még 7 nap!!! *-*

am is tiszta izgatott vagyok. :P csütörtökön mozi Zeldával *-* :D aztán a pénteket meg a hétvégét gyors átdolgozom, hétfőn több dolog is esedékes.. egyrészt, ami a fő témája a napomnak, az az, hogy aznap lesz 1 éve, hogy Kisherceget megismertem! annyira sajnálom, hogy nem tudjuk együtt ünnepelni az évfordulónkat. :'( valószínűleg ellátogatok oda, ahol rátaláltam.. :( a másik dolgot meg nem írom le teljesen, mert lehet, hogy olyanok is olvassák ezt, akiknek nem biztos, hogy kéne. tehát egy olyan dolog miatt fogok izgulni, ami eléggé megváltoztatja majd a további életemet, akárhogy is történik! félek attól, hogy bekövetkezik az, amitől már 4 éve rettegek… és ennek következtében végül “Bukott Angyal” leszek… el sem tudom képzelni, mi lesz, ha így lesz. márpedig 80%-ot adok inkább ennek. :( de azért reménykedem! és kérlek ti is, akik olvassátok ezt, szurkoljatok nekem! és az is, aki olvassa és tudja miről van szó. célzás itt például neked Sid. tudom, hogy te jobban örülnél, ha bekövetkezne, de gondolj rám lécci! :(
aztán kedden szerintem meló. szerdán premier *___* csütörtökön évnyitó. amit valamiért nagyon várok. :O :D biztos a tudat alattim tud valamit, amit én még nem. :| :P *__* szóval remélem és elvileg is elég mozgalmas és izgalmas napoknak nézek elébe! :D

ígértem, hogy kiteszem ide az emlékvideót. hát akadt vele egy kis gond. vagyis nem is olyan kicsi. :@ hétfőn délután illetve este végre befejeztem. elmentettem, leellenőriztem, majd feltöltöttem YouTube-ra. na igen.. eltelt pár mp és már törölték is. :| vagyis nem, csak ezt írta ki:

“A videó UMG tulajdonában álló anyagot tartalmaz, aki letiltotta azt az országodban szerzői jogi okok miatt.
Sajnáljuk.”

én így: mivan??? :| :@@@@@ ezért maradtam fent éjszaka is.. pedig másnap, illetve már aznap reggel meló volt. tiszta ideg lettem. de végülis hamar megnyugodtam, mert még nem vagyok elkésve vele. nekem az a lényeg, hogy 29.-ig fent legyen. addig meg csak sikerül megoldanom a problémát. csakhát mikor elhatároztam, hogy megcsinálom ezt a videót, már akkor tudtam, hogy Rihanna – Love The Way You Lie part II számát fogom beletenni.

és ha nem lenne elég, akkor még Cinema Bizarre – It’s Over-t. na így is lett. és ezért nem engedélyezik. Rihanna miatt. :’DD  szóval kénytelen vagyok változtatni. abban reménykedtem, hogyha a videó leírásnál nem írom bele, hogy milyen zene van benne, akkor lehet. dehát nem. -.- szóval nem tudom mi legyen. pedig annyira jó volt így. :'( most vagy az lesz, hogy akkor ezt a számot teszem bele, de azt a verzióját, amiben Eminem is benne van.. mert az is ugyanilyen lassú. és úgy néz ki, hogy azt engedélyezik..

vagy pedig elszakadok ettől a számtól és CB mellé választok egy másikat. na igen.. de mi legyen a másik?? két dal jött még szóba, mikor a megfelelőt kerestem. először is Declan De Barra- Not To Love You illetve Miley Cyrus – The Climb. de nem tudom. egyik sem az igazi. :/ The Veronicas – Blame It On Me is jó lenne, de mivel hivatalosan még ez a szám sem jött ki, így tuti azt is letiltanák. -.- szóval még átgondolom és meghallgatok pár lassú számot, mielőtt döntenék. még jó, hogy meghagytam a vázlatát a videónak és nem kell újra kezdenem. :|

a bejegyzés végére pedig jöjjön egy rövidke music meme, amit Zeldától szedtem. igaz ő egy koreai bandával csinálta meg, úgyhogy az utolsó két kérdést át is kellett alakítanom, mivel én maradok a szokásosnál, tehát melyik másik banda jöhetne is szóba, ha nem az AFC?! :P :D

Kedvenced a bandából:
ez nehéz.. már mindegyik tag volt a kedvencem. mikor megismertem őket, akkor Peti volt a kedvencem. aztán mikor már híresek lettek és jobban megismertem őket onnantól kezdve ToMi. és azóta is ő a fő! bár voltak rövid korszakaim, mikor Miki volt éppen soron, meg hosszabb korszakom, mikor Feka. de szerintem ToMit szeretem a legjobban. viszont Feka csak egy icikepicikével van lemaradva tőle! :P


Kedvenc páros – zenekaron belül:
ToMi és Feka. de NEM olyan értelemben!


Kedvenc páros – valakivel, egy másik bandából:
egyértelműen Tóth Gabit mondom, mert ők annyira jó duett-párt alkotnak ToMival. meg egyébként is jóban vannak. és Gabit is nagyon szeretem! :)


Kedvenc album:
LéleKzet

Kedvenc fellépés/koncert:
2009.11.06. – LéleKzet lemezbemutató koncert <3

Kedvenc magyar dal:
Még1x

Kedvenc angol dal:
hűű.. nekem a Más ölel át angolosított verziója, azaz You Are In His Arms jött be a legjobban, amit Johnny K. Palmer-rel énekel.

de az Angyal vagyis Angel is nagyon bejött. *-*

meg mondjuk mindegyik. :P

asszem most ennyi.

Dóri Rainbow. <3