Sziget élménybeszámoló. [2011.08.13.]

mivel megint mindent utolsó napra, tehát péntekre hagytunk, a vásárlástól kezdve a hajfestésig mindent, így végül megint éjfél lett belőle, mire elmentünk aludni, és 7-kor keltünk, szóval nem kicsit éreztem fáradtnak magam. főleg, hogy pénteken 6-kor keltem és hajnal 1-kor mentünk el akkor is aludni. a hét többi napján meg reggeltől estig dolgoztam, szóval alapból nagyon fáradtnak éreztem magam. de próbáltam nem erre gondolni. a 9:19-es busszal mentünk fel Pestre. nagybátyám megint volt olyan kedves, hogy levitt minket a Sziget bejárathoz. negyed 11 körül mentünk be. *-* vicces volt… nem kutattak át, mert kistáska volt nálam. :O erre én miután eljöttünk onnan: ez milyen már? hát a kistáskába is be lehet csempészni dolgokat! :D de baszki azt nem vettem észre, hogy rendőrökkel vagyok körülvéve. a mellettem levő úgy rám nézett. nagyon durva volt. :| XD inkább gyors el is húztunk onnan. XD besétáltunk a hídon. már tök hiányzott. annyira durva volt, hogy minden pont olyan és ugyanott volt, mint tavaly. :O :D gyorsan csináltattunk egy kártyát és belevetettük magunkat a szigetelésbe. először betámadtuk a nagyszínpadot, majd a rock-metál színpadot, ahol már a Lostprophets hangszereit hangolták. láttam valakit, de csak a fejét néztem, erre megszólalok: de cuki fiú. :D erre Zelda: te hülye, az lány. :| én: :|| xDDD hát de olyan fiús feje volt. :| XDD egy ideig vártunk a színpad előtt, meg képeket csináltunk, majd mivel ők nem jöttek ki, így elmentünk. elmentünk mindenfelé, ettünk, ittunk, majd mikor újra a rock színpad közelébe értünk, egyszercsak hallottuk, hogy a Burn Burn megy. elkezdtünk rohanni a színpad felé, mint az őrültek. xD éééésss igen. ott voltak Ian-ék. *____________* ott próbáltak. és annyira fura volt, hogy nem voltam sem izgatott, sem semmi. tök hamar hozzászoktam, hogy ott vannak előttem pár méterre. pedig először láttam őket élőben. annyira jó fejek voltak. :D Ian olyan viccesen nézett ki.. xD olyan tipikus lepukkant rocksztár, de mégis úgy viselkedett, mint egy rossz gyerek. annyira aranyos volt. *-* :D hogy le volt lassulva. XDD

aztán egyszercsak elmentek.. úgyhogy mi is elmentünk. megnéztünk mindent. de úgy különösen most semmi nem keltette fel az érdeklődésem. ami meg mégis, azt nem mertem kipróbálni. :| szóóval leültünk a Hungarium falunál és hallgattuk a nagyszínpadról szűrődő zenét. elvoltunk végülis. jó volt ott pihenni végre így több kilométernyi sétálás után. majd elmentünk, hogy megnézzük, hogy kik ezek a nagyszínpadon, mivel elég jó zenét toltak. egy horvát zenekar, az Overflow játszott. jól elvoltak a színpadon… :| xDD na meg a közönség is. ilyen felfújható szigetes lufival ütötték egymást. ez a pogó továbbfejlesztett változata mostmár szerintem. xDD annyira vicces volt nézni. sok gyökér. :D am ezért szeretem a szigetet, mert itt minden belefér. senki nem néz senkit hülyének, hanem veled együtt nevetnek. :D találkoztam Rachel-el és Dorkával is. :D újra visszanéztünk a rock-metál színpadhoz, ahol a The Sorrow játszott. ők sem voltak rosszak, csak pont a vége felé értünk oda. xD letelepedtünk oda a fűre, de mivel már kivoltam az utána következő 2 magyar metál zenekartól, így inkább el is húztunk onnan. totál megfájdult a fejem. sosem értettem mi értelme az ilyen zenekaroknak. pff -.- belenéztünk a Hadouken! nagyszínpados koncertjébe, ami szintén nem volt rossz. Kate Nash viszont már kevésbé volt bejövős. xD úgyhogy elmentünk erre-arra. és közben kutattam hátha meglátom AFC bármelyik tagját. mivel tudtam, hogy ők is kint vannak. de ennyi ember között megtalálni őket ilyen nagy területen. :| nem sok esély volt rá. :( durva milyen gyorsan elment az egész nap úgy, hogy konkrétan semmit sem csináltunk. :| visszamentünk a rock-metál színpadhoz és újra letelepedtünk a fűre, mertmár nem sok volt hátra a Lostprophets-ig. egyszercsak ki állt meg előttünk?? Miki *______* operatőrködött. olyan aranyos volt. tök büszke voltam rá! :DD viszont tök fura volt így egyedül, AFC nélkül látni őt. :O :P
beálltunk a színpadhoz, örültem, hogy itt nincs olyan tömeg, mint a nagyszínpadnál, szóval simán második sorban álltunk középen. *-* és nyomorgás sem volt. kb. negyed órás késéssel végül, tehát 20:45 körül kezdtek. *_______* Burn Burn-el. ááááááááááá annyira jóó volt. és a 4Am Forever kivételével az összes kedvenc számom volt. *______*
ezeket játszották:

Rooftops
Last Train Home
Last Summer
Where We Belong
It’s Not The End Of The World But I Can See It From Here
A Town Called Hypocrisy
Can’t Catch Tomorrow
Next Stop Atro City
Everyday Combat
We Still Kill The Old Way
To Hell We Ride
We Are Godzilla, You Are Japan
Start Something
Shinobi VS Dragon Ninja

és volt egy vadiúj szám is. *-*

annyira profik meg kedvesek meg aranyosak voltak! és mindig megtapsoltak minket. és látszott rajtuk, hogy mennyire jól érezték magukat ők is. és tök nagy tömeg lett. annyira jó volt minden. még a pogózás sem zavart. totál rájuk koncentráltam. mindegyiket jól megnéztem. Lee annyira hasonlít vagyis inkább emlékeztetett Petire. :| tisztára úgy gitározik, meg úgy mozog. és még hasonlít is rá. :O tiszta durva. Stu meg olyan volt, mint amilyennek eddig is gondoltam. az a szőke haj kicsit érdekes volt. O_o xD Mike és Luke is tök kedvesek voltak. Jamie meg totál kész volt. xD ugrált, felborította a cuccokat, meg verte a hangosítót. nagyon kemény volt. XDD meg állandóan kiabált, hogy Sziget. :D meg Szigetes trikóban is volt. :) Ian meg azért nem enyhén összeszedte magát délelőtt óta. xD tiszta cuki volt. :D meghát elvolt ő is. és jóó volt hallani, hogy neki még mindig olyan a hangja, mint eddig. és tök aranyos volt, mikor mondogatta, hogy “Köszönjük!” *-* wááá még mindig nem hiszem el. hihetetlen volt az egész koncert! annyira fura, hogy láttam őket ennyi év után. *__* és annak is örültem, hogy ők még mindig olyanok, mint az elején. egyáltalán nem szálltak el maguktól! és dobtak be gitárpengetőt meg dobverőt is! Zelda el is kapta. :DD remélem jövőre is visszajönnek! *_____*
utána átmentünk a nagy színpadhoz, ahol Jared egy szál akusztikus gitárral játszott el pár számot: Alibi, 100 Suns, és Equinox. majd Amy Winehouse-ról is megemlékezett pont a kedvenc számommal, a Modern Myth-szel. imádom ezt a számot és így élőben. ááááá annyira megható volt! aztán játszották: Night Of The Hunter, The Kill, Closer To The Edge és a végén Kings And Queens. annyira jól nézett ki, mikor papírokat meg szalagokat lőttek ki. *-* meg a fények, meg a háttér, meg minden annyira szép volt! meg mikor megint felhívtak pár rajongót a színpadra.. :) sokkal jobb volt ez a koncert, mint a pontosan egy évvel ezelőtti! sajnáltam is, hogy így ütötte egymást a két koncert! :/ de majd hátha jövőre!! nagyon remélem, hogy visszajönnek, mert mekkora tömeg volt már megint! meghát azért elég látványos show-t csinálnak! most szerencsére nem volt olyan nyomorgás, mint tavaly. mondjuk tavaly az első pár sorban voltunk. most meg csak beálltunk úgy középtájt és onnan néztük. de így is jóó volt. főleg, hogy együtt énekelt, ugrált, tombolt a közönség. és mikor mindenki leguggolt, majd egyszerre felugrott, az baromi jól nézhetett ki. *-* egyetlen egy rossz volt, hogy megint nem lett beállítva a mikrofon vagy én nem tudom, dehogy Jared-nek milyen hangja volt O___o hát érdekes volt.. na mindegy.

miután 23:00-kor vége lett a koncertnek, nézelődtem hátha meglátom ToMi-t. dehát ekkora tömegben megtalálni. :| :( leültünk a Vodafone sátornál és vártam, hogy anyám hívjon. mondjuk az nem esett le, hogy szart se fogok ott hallani. és persze nem is hallottam mikor végre felhívott. úgyhogy elmentünk onnan. és útközben megint belefutottunk Mikibe. még mindig a kamerájával mászkált. még büszkébb voltam rá :P mivel a Lostprophets koncertre bejutott a kamerások közé. :O néztem hátha a többieket is meglátom, dehát nem. pedig már azt is kiderítettem Dorkától, hogy ToMi miben volt. leültünk a fűbe és kit láttam meg??? O______o a Skinsből Freddy-t!!!!! nagyon durva volt. *________* majd lassan elindultunk a kijárat felé. megnéztem mennyi pénz maradt a kártyán és 50 ft., szóval nagyon ügyesen osztottuk el mindig a pénzt. direkt inkább apránként töltöttem rá, amire épp kellett. de am ez a kártyás megoldás rohadt jó! mondjuk először mindig elővettem a pénztárcám mire leesett. xDD de ez így télleg egyszerűbb meg gyorsabb! :D aztán a kijárat felé vettük az irányt. csináltunk a világitó Budapest táblánál megint képeket, aztán kisétáltunk az Auchanhoz, bár a lábamat már alig éreztem. :| közben meg végig azon járt az agyam, hogy mennyire szar már, hogy tudom, hogy nem messze voltak tőlem ToMiék és én mégsem láttam őket. és hogy mindig mennyin múlhatott csak, hogy összefussunk. :( pedig annyira hiányoznak már! :(:( meg am is.. mikor tudtam, hogy megyek Szigetre már hónapokkal ezelőtt, már akkor mondtam, hogy dejó, AFC is tuti ott lesz és majd látom őket. :D dehát nem. :( és oké, hogy mennyiszer látom őket meg minden, de akkor is.. 1,5 hónapja volt az utolsó Pesti koncert. és azóta semmi. :(
am maga a Sziget tavaly sokkal jobban tetszett. jobban elvoltunk, meg több dolog érdekelt, és sokkal jobb koncertek is voltak, mármint napközben, amivel elüthettem az időt estig. de most szinte semmi nem volt, ami érdekelt, vagy nem próbáltam volna ki, vagy nem néztem volna meg már tavaly. na mindegy. azért jól éreztem magam! :) viszont tavaly is tanultam valamit, mégpedig, hogy új cipőbe semmiképp se menjünk Szigetre. :| xD na mostmár bővült a lista.. fekete nadrágban se. :| térdig poros voltam. O__o xD

4-kor sikerült is elaludni és délig aludtam. és persze rögtön egy olyan rossz hír fogadott, amire nem számítottam. eltűnt Hercegnő is.. már komolyan nem tudom mi történik itt, de az biztos, hogy ez nem véletlen! elegem van már! :@ :'( :'( ezzel elrontani a kedvem. majdnem egy órán át sírtam. nemrég Kisherceg veszett el és a mai napig nem tudtam feldolgozni a hiányát, de mostmár Hercegnő is. sőt Drazsé meg még jó pár másik is! valaki lopja vagy eltünteti a cicáimat! nem tudom miért, meg ki, de ha megtudom, megkeserítem az életét!!!! :'( mostmár kicsit megnyugodtam, de nem vagyok hajlandó ebbe beletörődni! részletesebben is leírom majd, hogy mik történtek, csak ennek egy külön bejegyzést szánok, mert nem szeretném elrontani a Sziget hangulatát ezzel! mert még mindig hihetetlen az egész! *-*

Dóri Rainbow. <3