bármit megtennék, hogy újra itt legyenek! :'(

mint ahogy írtam az előző bejegyzésemben, így beszámolok erről a nagyon rejtelmes és számomra annyira felfoghatatlan történésekről. az egész májusban kezdődött, mikor eltűnt Kisherceg. aki ismer, az tudja, hogy szinte már szerelmes voltam abba a cicámba. még saját facebook-ja is volt. de egy napon eltűnt. sehol sem találtuk. és ez azért volt hihetetlen, mert ő sosem ment sehova. mindig itt volt az udvarunkon belül. főleg itt az ajtó előtt vagy pedig itt bent a házban. ezért nem értettem, hogy tűnhetett el. teltek a napok és mindenki mondta, hogy majd visszajön. de én tudtam, hogy nem, nem fog. akkor már megtette volna! éreztem, hogy valami történt vele! és egészen a tegnapi napig úgy gondoltam, hogy ő él, csak valaki ellopta, hiszen olyan szép volt. vagy valaki fogva tartja, vagy messze él innen és nem tud visszajönni. de tegnap anyu beszámolt egy szomszédomról, hogy látta, amint egy cicát ásóval zavarj el. nem gondoltam volna róla. így konkrétan átsuhant pillanatok alatt az agyamon a gondolat, – és persze vele együtt a kép is – hogy mi van ha őt is…? azóta nem hagy nyugodni ez a dolog. még álmomban is előjött. egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy így kellett meghalnia! nem akarom, hogy így legyen! számomra ő még él és azért legbelül reménykedem, hogy visszajön.. néha, ha cicanyávogást hallok, felugrok, kifutok és újra rájövök, hogy nem ő az. nincs olyan éjszaka, hogy ne lenne benne az álmomban. nincs olyan nap, hogy ne jutna eszembe. és mikor azon a helyszínen vagyok – pontosabban a melóhelyem teraszán, ahol megmentettem az életét – mindig beugrik a kép, mikor megláttam, majd hazavittem. ha megyek az utcán, minden cicában őt látom. és majd meghal a szívem, mikor majdnem minden nap látom a melóhelyemen az anyját és a testvérét, mert annyira hasonlítanak rá. már annyiszor elterveztem, hogy elhozom őket. de végül nem. mert ők ott az erdőben nőttek fel és vadok lettek már. és meg sem tudnám fogni őket. meg nem akarom kiszakítani őket onnan. főleg, hogy ki tudja, hogy még mennyien vannak ott… meg am sem pótolhatnák az én Hercegemet, mivel ő pótolhatatlan! egyszerűen nem tudom, hogy miért tette az vele, amit tett, hiszen ő semmiről sem tehet! :'(

így telt el 3 hónap.. majd Yuki is, akivel a Hercegem felnőtt, eltűnt. nem értettük, hogy ez hogy lehet, hiszen ő sem ment el sehova. ő nem az én cicám volt. bár őt is én hoztam, de mégis a két öcsémhez állt inkább közelebb. de azért sajnáltam őt is.

nem sokra rá, mikor 4 hónaposak voltak a kiscicák, észrevettük, hogy valami nincs rendben velük. 8 kiscica volt, 2 alomból, de 4-et el is vittek volna. volna! ha nem lettek volna betegek hirtelen valamitől. sosem volt még ilyen. nem lehetett velük semmit sem kezdeni. nem gyógyultak. napról napra rosszabbul lettek. pedig mind olyan szép és játékos kiscicák voltak. mégis szenvedtek az utolsó napjaikban. szépen sorjában mind elpusztult. úgy fájt értük a szívem. mostmár tudom, hogy csakis mérgezés állhatott a háttérben. valakinek nagyon nem tetszik, hogy ennyi cicánk van. pedig volt már sokkal több is! mégsem zavart senkit. sőőt! mindig tőlünk kértek, ha kellett kiscica. soha senkinek nem ártottak! mind szelíd volt és persze mind szép, ápolt. ezek a szerencsétlen kiscicák meg aztán végképp nem ártottak senkinek! nem értem. :'(

egy héttel ezelőtt végül Hercegnő is eltűnt. ő már majdnem olyan közel állt hozzám, mint Kisherceg. az a macska annyira különleges volt. ő mégcsak nemrég került hozzánk. valószínűleg bánthatták meg elvették a kicsinyeit tőle, ezért még nem volt teljesen szelíd. ezért nem is értem, hogyan tudták megfogni. bár ő odakint mindig ugyanott aludt, így álmában végül is nem lehetett olyan nehéz elkapni. :(

másnap mikor nem jelentkezett, tudtam, hogy ő sem jön vissza. és kitört belőlem egy fájdalmas, egy órán át tartó sírás. annyira megviselt ez az egész! télleg senkinek nem ártottak, mégis ezt érdemlik! átfutott minden az agyamon, hogy mit tehettek velük, hol lehetnek, ki jöhet szóba.. és hát számomra csak egy gyanús család van. még mikor csak Kisherceg tűnt el, már akkor azt álmodtam, hogy benéztem a kertjükbe és ott volt ő is meg még jó pár cicám. de akkor nem kerítettem ennek különösebben semmi értelmet. de mostmár azért kezdem ezt jelnek venni! mi van, ha télleg ott vannak.. vagy ők tesznek velük valamit? de ha így is van, hogyan derítsem ki? törjek be hozzájuk, ahogy valaki teszi éjszakánként a hátsó kertünkön keresztül? (merthogy valaki mindig mászkál kint. a kutyám is ugat.. meg hallani is a motoszkálást!) fogalmam sincs mit csináljak! hogyan kaphatnám vissza őket?! mert bármit megtennék.. bármit, hogy Kisherceg újra itt legyen! és persze Yuki és Hercegnő is! <3

egyszerűen felfoghatatlan ez az egész… mindig voltak cicáink és sokszor volt, hogy hetekre eltűntek, majd visszajöttek. meg sajnos olyan is volt, hogy eltűntek és nem kerültek elő. de azok olyan mászkálós fajták voltak. dehát Yuki, meg Kisherceg meg Hercegnő nem! ki nem tették a lábukat a kertből! ezért érthetetlen ez az egész… :(

ezért kérek mindenkit, hogy aki látja a képeken látható 3 cicát, az tegye már meg, hogy szól nekem itt, vagy FB-n (http://facebook.com/dori.rainbow), vagy emailben (sajt555@freemail.hu), vagy akárhogy, mert nem nyugszom meg, amíg vissza nem szerzem őket, illetve ki nem derítem, hogy mi áll ennek a rejtélyes ügynek a hátterében! mert így a még megmaradt nagy cicáimat és az egyetlen kiscicámat sem érzem biztonságban! :( pedig ő most a mindenem! ♥

már el kezdtem egy emlékvideót is csinálni Kishercegékről, amiben képek és videók lesznek, idézetekkel meg zenékkel sűrítve. majd azt is megosztom, amint lesz időm befejezni!

Dóri Rainbow. <3