Kezdőlap » kérdőív » 46 kérdés GOT7-ről ~

46 kérdés GOT7-ről ~

1. Mi volt az első benyomásod GOT7-ről?
Első benyomásom nem volt túl jó. A nevet elég viccesnek és nem valami kreatívnak találtam. Aztán mikor napról napra jöttek ki a kép előzetesek, nem tetszett ez a sok túlzás a tagokon. Főleg mikor JB-t megláttam, konkrétan sokkot kaptam mi lett belőle.

2. Hogy szeretted meg őket?
Mindenképp foglalkozni akartam velük, mivel JB-t már korábban is ismertem a Dream High 2 és JJ Project által és nagyon megszerettem őt és nagyon szomorú voltam, hogy a JJ Project feloszlott. Kíváncsi voltam itt mit hoznak ki belőle. Kicsit tartottam tőle, hogy GOT7 nem nekem való lesz. De aztán eltelt pár nap és azt vettem észre, hogy teljesen függő lettem. A tagok és a zenéjük is annyira szerethető volt számomra.

3. Melyik tagon akadt meg először a szemed és miért?
Mint mondtam, JB. De ha az addig ismeretlenek közül kell választani, akkor BamBam volt még az, akit megjegyeztem elsőre, a fura külseje és neve miatt. Illetve Markot jegyeztem még meg, mivel az ő előzetes jött ki JB-vel együtt.

4. A kedvenc tagod és miért?
JB. Először a mosolyába szerettem bele. A legszebb mosoly, amit valaha láttam. Odáig vagyok a hangjáért és szeretem, hogy ilyen tehetséges táncban és dalszövegírásban is. Szeretem benne, hogy ilyen aranyos és hogy ha nagyon jó kedve van, igazi idióta. Szeretem benne, hogy ilyen fura és elvont. Szeretem, hogy ilyen gondoskodó a többiekkel és hogy folyton ölelget mindenkit. Külsőleg is egyszerűen tökéletes. Igazából nincs is benne olyan, amit ne szeretnék.

5. Kedvenc dalod?
Follow me és Forever Young

6. Kedvenc kliped?
A

7. Kedvenc szerelésed?
Ez a kedvenc styleom a régiek közül, de lila színben. Olyan színben közöset nem találtam, úgyhogy külön Markról mutatok olyat. Ilyen pólót én is rendeltem magamnak. *w*

GOT759

Mark85

Az újak közül szintén a lila volt a kedvencem. De ezt egyedül a goodbye stage-nél viselték. ._.

GOT7137

8. A kedvenc részed a Real GOT7-ből?
A 9. rész azaz a Teamwork Game és az 5. Hidden Camera rész. :D

9. A kedvenc részed az IGOT7-ből?
Az 5. rész, mert azt végre a lakásukban forgatták és az volt a legviccesebb. Na meg speciálból is az 5. volt a legjobb. Mr. Black. xDD

10. Melyik dalt hallgatod most a legtöbbet?
A, mivel az új albumom 4 féle verzióban is szerepel.

11. Mit szeretsz JB-ben?
Ezt már leírtam.~

12. Mit szeretsz Mark-ban?
Hogy ennyire elmondhatatlanul aranyos. És hogy mikor elengedi magát olyan hülye tud lenni. Meg hogy talán ő a legfelnőttesebb mind közül. Az aranyos nevetését. Hogy ilyen tehetséges és menő. Ő olyan ölelgetni való.

13. Mit szeretsz Jackson-ban?
Azt, hogy ekkora idióta. :D Mellette képtelenség lenne unatkozni. Elképzelni nem tudom hogy lehet valaki ekkora idióta és hogy jutnak eszébe ilyen dolgok. xD És persze a jellegzetes röhögését.

14. Mit szeretsz Jr.-ban?
Jr. számomra olyan fura személyiség. De azt mindenképp szeretem benne, hogy ilyen dilis meg aranyos.

15. Mit szeretsz Youngjae-ben?
Hogy olyan kis szerencsétlen szegény. :D Meg mikor angol órát tart… xD

16. Mit szeretsz BamBam-ben?
Róla is csak azt tudom mondani, hogy azt, hogy ilyen hülye. Meg hogy sötét. xD

17. Mit szeretsz Yugyeom-ban?
Hogy ennyire aranyos és kedves. És hogy egyáltalán nem olyan, mint más 16 éves. Azt is bírom benne, hogy nem hagyja magát elnyomni, mint más maknae-k. Simán visszaszólogat, tök szemtelen tud lenni a többiekkel. :D És hogy napról napra látványosan fejlődik, pár év és hihetetlenül nagy tehetség lesz.

18. Ki az OTP-d *Kedvenc párosod*?
Egyet nem tudok mondani. Mostanság a Mark-Yugyeom páros rombolja a listámat. De szeretem a Markson, illetve a JJ párost is. *w*

19. Melyik tag olyan mint te?
JB, mert ugyanolyan hangulatemberek vagyunk mind a ketten. Zelda szerint viszont én ugyanolyan hülye vagyok, mint Jackson… :D

20. Szerinted ki lenne a legjobb barátod?
Mark

21. Kire gondolsz úgy mint egy testvérre?
Egyikre sem ^^”

22. A legjobb táncos?
Yugyeom

23. A legjobb rapper?
Mark

24. A legjobb énekes?
JB

25. A legviccesebb tag?
Jackson

26. A legaranyosabb tag?
Mark

27. Kit csókolnál meg?
JB

28. Kivel járnál?
JB

29. Kit szeretnél megölelni?
JB-Mark-Yugyeom (avagy ahogy én hívom őket: a gyilkos trió-t ._.)

30. Mit szeretsz a legjobban a biasod külsején?
A mosolyát és a szemeit mindenképp. *-* De ne feledkezzünk meg azokról a karokról sem. ><

31. Kivel cserélnél személyiséget ill. testet?
Mark-al. Kipróbálnám milyen lehet olyan személyiséggel élni, mint a milyen ő és szeretnék úgy “repülni/ugrani”, ahogy ő szokott.

32. Ha te találhatnád ki, hogy mi lenne a fanclub név, akkor mi lenne?
Erre a kérdésre már akkor sem tudtam válaszolni, mikor a cég kérdezte. Akkor is csak azt írtam, ahogy előtte hívtuk magunkat: GOTCHA. Azt hittem ez is lesz. De mostmár az IGOT7 is a szívemhez nőtt.

33. Ha lenne egy dolog amit elmondhatnál GOT7-nek, mi lenne az?
Hogy mindig maradjanak ilyenek, amilyenek most és ne akarjanak megváltozni, felnőni és olyanná válni, mint más bandák, mert ők így jók és így szerethetők.

34. Mi lenne ha beragadnál egy liftbe velük?
Mivel nem bírom a liftet, így valószínűleg bepánikolnék. De ha ott lenne JB biztos máris jobban érezném magam.. ;)

35. Egy mostani kép JB-ről:

JB246

36. Egy mostani kép Mark-ról:

Mark87

37. Egy mostani kép Jackson-ról:

Jackson23

38. Egy mostani kép Jr.-ról:

Jr.10

39. Egy mostani kép Youngjae-ről:

Youngjae11

40. Egy mostani kép BamBam-ről:

BamBam12

41. Egy mostani kép Yugyeom-ról:

Yugyeom141

42. Tagok sorrendje kinézet alapján:
1. JB

2. Mark
3. Yugyeom
4. Jackson
5. BamBam
6. Jr.
7. Youngjae

43. Tagok sorrendje minden szempont szerint:
1. JB

2. Mark
3. Yugyeom
4. Jackson
5. Jr.
6. BamBam
7. Youngjae

44. Van valami GOT7-es tárgyad?
Got it cd Jackson és JB fotókártyával. GOT♡ albumok JB, Yugyeom és Jr fotókártyákkal. GOT7 póló, kulcstartó, az albumokhoz tartozó poszterek.

45. “Az ok amiért szeretem a GOT7-t….”
Egy teljesen új érzést adtak nekem. 3 nappal a szülinapom után debütáltak, én pedig a legelejétől kezdve nyomon követtem őket és annyira büszke voltam rájuk ahogy utat törtek maguknak és fent tudtak maradni. Nagyon megszerettem őket ebben a 8 hónapban, mert számomra teljesen mások, mint más kpop bandák. Annyira dilisek és aranyosak és annyira látni még rajtuk, hogy újak és frissek és közvetlenek. A zenéjük és stílusuk is annyira én vagyok. Teljesen magamra találtam GOT7-ben.

46. Kedvenc képed róluk?

GOT7128

Annyeong ~