GOTCHA

Egész jó napjaim voltak. Igazán kellett már nekem a kikapcsolódás, mert ahogy az előző bejegyzésemben írtam, kezdtem teljesen begolyózni. És bár a folyton stresszelés és remegés megmaradt, valamivel jobban érzem magam hála a Pesten eltöltött hétvégéknek. Két hete szombaton is Pesten voltunk, vásárolgattunk mindenfélét, ettünk, bubble teáztunk persze és ott találkoztunk végre újra Mercivel is. Majd mivel éppen EXO Overdose albumot néztünk, hozzánk csapódott két EXO fan. Mivel sok albumot szoktunk rendelni, általában mikor találkozunk Mercivel, mindig visszamenőleg megmutatjuk neki őket. Ezért is volt nálunk most is EXO, GOT7, Infinite meg Taeyang album. Szóval az exosokkal elkezdtünk mindenféle kpop bandáról beszélni és szóba kerültek, hogy kinek milyen albuma van. Ekkor említette meg az egyikük a Toheart albumot, mire én rögtön megkérdeztem milyen fotókártyát kapott hozzá. Majd mondta, hogy Woohyun-t, ráadásul színeset. Azt, amit én a 6 féle kártyából a legjobban szerettem volna. Én ugye fekete-fehér közös Toheart kártyát kaptam. Erre neki is úgy felcsillant a szeme, mint nekem Woohyun hallatán. Mert ő amúgy Shinee fan és Infinite-et nem szereti, szóval örült volna egy Key kártyának és bár ezen mind a ketten rajta vannak, még így is jobban jár. Szóval megbeszéltük, hogy cserélünk. Úgy örültem neki. Most, hogy már lemondtam, hogy el tudom cserélni arra, amire szeretném, csak összejött.
Egy héttel később már meg is történt a csere. Aznap, azaz augusztus 2-án volt a 2014 KPOP World Festival Budapesti elődöntője. Annyira vártuk Zeldával már ezt a napot. Előtte még délelőtt ruhákat vásárolgattunk, meg bubble teáztunk. Megkóstoltam JB kedvenc buborék teáját, tehát a táró ízűt. Kicsit tartottam tőle, de mikor megláttam, hogy lila, máris jobban tetszett és beleittam és onnantól kezdve végem volt. Életemben nem ittam még ilyen finomat. *____* Eddig az epres tejes és a szőlős fekete teás bubble tea volt a kedvence, de most ez azokat is felülmúlta. Mostantól szerintem csak ilyet fogok inni. Szóval nagyon hálás vagyok érte JB-nek. *w*
Szerencsére a Belvárosi színház, ahol ez a program volt, gyalog is pár perc volt csak a bubu teázótól, szóval örültünk neki. Ott is voltunk hamar és olyan jó volt ennyi kpop fant látni egy helyen. A kártyát is el tudtam cserélni. *-*

th

És rengetegen megdicsérték a GOT7-es pólómat, amit azóta, hogy megrendeltem és megérkezett, még nem is volt alkalmam felvenni sehova. Nyilván a pultba vagy a vásárolgatáshoz nem fogom befogni. De most eljött a tökéletes alkalom hozzá. A GOT7 fanokkal megtárgyaltuk kinek ki a kedvenc tagja és a többségnek JB volt. Amin egyrészt meg is lepődöm, egyrészt meg ugye megértem őket. Azon gondolkodtam, hogy tökéletes ürügy lenne most reklámozni az oldalamat, de inkább nem tettem.
Az egész műsor délben kezdődött. Annyira izgi volt az egész. Már a megnyitó kisfilm láttán is gyorsabban vert a szívem, annyira menő volt. Ráadásul Infinite is üdvözölt minket benne. *-*

Maga a coverek többsége tetszett, de az abszolút kedvencem az a B-Team Projects volt. Hihetetlenül elképesztőek voltak.

Viszont a VIXX coverek is tetszettek, meg a BTS coverek is. Azt vettük észre, hogy a magyar fanok nagy része VIXX, EXO és BTS fan leginkább.
A zsűrivel nem mindig értettem egyet, mert sokszor volt bunda érzésem azért, mert az éppen fellépő csapatot vagy egyént már ismerik. Szerintem ennek egyáltalán nem szabadott volna számítania. De a koreai nő, aki még a zsűriben volt, nagyon reális dolgokat mondott. Voltak szünetek is, ekkor mi mindig enni vagy inni mentünk el. Az egésznek annyira jó hangulata volt, mert végre olyan helyen voltunk, ami nekünk való és olyan emberek között, akiknek ugyanaz a legfontosabb, mint nekünk: KPOP. Egyáltalán nem tűnt hosszúnak, annyira érdekes volt. A végén viszont nem nyert a B-Team egy díjat sem. De legalább a VIXX coveres H.A.C.K Plus lett a második helyezett.

Utána visszafelé megint bementünk a bubble teázóba, mert akartam egy tárósat elvinni másnapra munkába. Hiába, függő lettem.

Július 25-én volt GOT7 goodbye stage-e. Annyira hirtelen jött ez, nem gondoltuk, hogy pont egy hónap után be is fejezik az “A” promótálását. Oké, hogy egy hónap alatt rengeteg helyen voltak vele, szinten nem volt olyan műsor vagy rádió, ahol ne lettek volna, de akkor is. Tök sajnáltam és olyan gyorsan elment ez az egy hónap. És annyira szerettem ezt az A-s korszakot. És pont az utolsó fellépésen voltak lilában. Annyira csodálatos ez a szett. *-*

De abból a szempontból örültem neki, hogy vége, hogy legalább többet tudnak pihenni. Igaz, most vannak a JYP céges programok, meg Real GOT7-t is forgatnak. De akkor is több idejük marad magukra.
Viszont két új hír látott napvilágot: augusztusban kiadják az első fotóalbumukat, ami a GOTCHA névre hallgat és amikben szereplő képeket az A forgatása napján, Malajziában készítettek. Alig várom, hogy megjelenjen. *w* A GOTCHA cím megmelengette a szívemet, mert amíg nem lett hivatalos fanclub nevünk az IGOT7-en, addig mi fanok GOTCHA-nak hívtuk magunkat és ezt is szerettük volna hivatalosnak. Erre csak nem veszett kárba, mert felhasználják most egy olyan dologban, ami szintén nekünk szól. <3

GOTCHA

A másik meglepetés pedig az, hogy GOT7-nek saját doramaja lesz, ráadásul romantikus vonalon fog mozogni. Nem gondoltam volna, hogy ilyenjük is lesz, de tök izgatottá tett. El nem tudom képzelni milyen lesz, kíváncsian várom. *u*

És megérkeztek a JB-s fotókártyáim is, amiket vettem. Először a GOT-os, aztán a JJ Project-es, és ezzel teljes lett a JB gyűjteményem. Annyira örülök neki. T_T

jb

Ez pedig a teljes JJ Project&GOT7 gyűjteményem:

jj7

De nem csak ez, hanem Zelda új, gyönyörű JYJ albuma is megjött és az Infinite Be Back albumunk, ami szintén annyira csodálatos és ezüst. *-* Fotókártyán pedig Yeollie van, akinek örültünk, mert róla még úgysincs. Már csak Jongie kell és akkor az összes tagról van kártyánk. ^^

bb

EXO is bejelentést tett kedden, olyat, amiről azt hittük már sosem jön el. Fény derült a fanclub névre. Ami pedig az EXO-L lett. Nagyon kreatív… Magyarázat pedig az, hogy ugye van az EXO-K és az EXO-M és az L pont közötte van, szóval összekötjük őket és mi így hárman összetartozunk. Ez szép és jó, de akkor is… Másik magyarázat pedig EXO-L = EXO-Love. Egyenlőre még több fannak nem tetszik, mint tetszik. Nem tudom miért nem maradhatott az exotic vagy valami más fantázia név. >< De mindegy… előbb vagy utóbb úgyis mindenki megszokja majd.

A legvégére pedig nem akármit hagytam: VIXX európai turnéra indul, ezt tudtuk eddig is. De mostmár azt is tudni hova mennek. Lengyelországba ééééééééééééééééééééééééés ide, BUDAPESTRE. Mikor megláttam, nem akartam elhinni. Remegtem össze-vissza. Írtam mindenkinek. És nem tudtam magamhoz térni. Majd jöttek a hírek, és a kavarások és már nem is volt olyan biztos semmi. A jegyárak kijöttek, de förtelmesen drágák. A legolcsóbb jegy 20ezer, a legdrágább 43ezer. És ugyanaz rendezi a koncertet, aki a német VIXX koncertet is rendezte és ott is totál zavarodottság és rendezetlenség volt csak. Valamint ők szervezték a kamu magyar MBLAQ koncertet, amiről csak pár hete derült ki, hogy csak kitalálták. Átverve és összetörve ezzel sok fan álmát. Ezek után hogy is bízhatnánk meg bennük? De tegnap kikerült egy videó, amiben N saját maga mondja ki, hogy Budapest, szóval mostmár biztos és most újra izgatott vagyok, hogy élőben láthatom ezt a CSODÁT. <3 VIXX a fő kedvenceim közé tartozik, nagyon szeretem őket és egy álmom fog valóra látni. Biztos, hogy sírni fogok, amint megjelennek a színpadon.

Annyeong ~