Kezdőlap » kérdőív » INFINITE, VIXX & EXO meme

INFINITE, VIXX & EXO meme

Mivel nemrég GOT7-ről tettem ki hasonlót, így most őket kihagyva, a további 3 fő kedvenc bandámat tettem bele ebbe.
INFINITE:
Hogy szeretted meg őket?
Az egész L-nek köszönhető, mert “belé szerettem” először és utána kezdtem el érdeklődni az egész banda iránt.

Top 10 kedvenc dalod?
1. Chaser
2. Paradise
3. Be Mine
4. Can U Smile
5. Molla
6. Destiny
7. With…
8. I Need You (Sunggyu solo)
9. Beautiful (Woohyun verzió)
10. Only Tears (Sunggyu solo)

Kedvenc albumod?
Paradise

Kedvenc kliped?
Destiny

Kedvenc tagod és miért?
Woohyun. Igazából az elejétől fogva nagyon kedveltem őt, aztán azt vettem észre, hogy egyre jobban és mindenkinél jobban szeretem. Szeretem, hogy ilyen kis dilis, meg a hangjáért vagyok nagyon oda, azért, hogy ilyen tehetséges és érzékeny. A poénjain is mindig nevetek, és nem utolsó sorban nagyon jól néz ki.

Ki volt az első kedvenc tagod és mennyi ideig uralta a listádat?
L volt az első kedvenc tagom, de csak úgy 2 hónapig.

A kedvenc részed a This is Infinite-ből?
A negyedik rész a hülye feladatok miatt és az utolsó, azaz a 8. rész.

Melyik dalt hallgatod most a legtöbbet?
Back

Ki az OTP-d *Kedvenc párosod*?
WooSoo, WooYa, WooGyu

Melyik tag olyan, mint te?
4 tagot is felfedezek magamban: Hoya beszólásait, Woohyun szentimentalitását, Sunggyu érzékenységét, de alapvetően a régi L-re hasonlítok leginkább.

Szerinted ki lenne a legjobb barátod?
Sunggyu

Kire gondolsz úgy, mint egy testvérre?
Egyik tagra sem

A legjobb táncos?
Hoya

A legjobb rapper?
Dongwoo

A legjobb énekes?
Woohyun

A legviccesebb tag?
Hoya

A legaranyosabb tag?
Myungsoo

Kit csókolnál meg?
Woohyun

Kivel járnál?
Woohyun

Kit szeretnél megölelni?
Woohyun

Melyik tag foglal el különleges helyet a szívedben (aki nem az első kedvenced) és miért?
Sunggyu. Nem tudom igazából miért, de ragaszkodom hozzá. Az elejétől fogva, L, Woohyun és Sunggyu voltak a fő kedvenceim. A szoló albuma pedig mintha nekem készült volna, annyira szeretem. Mikor nem tudok elaludni, mindig azt hallgatom, mert annyira megnyugtató. Igazából benne is mindent szeretek, csak azt nem, mikor direkt égeti magát meg mikor hagyja, hogy égessék.

Ha te találhatnád ki, hogy mi lenne a fanclub név, akkor mi lenne?
Akkor is Inspirit lenne, mert ez olyan tökéletes. <3

Ha lenne egy dolog amit elmondhatnál INFINITE-nek, mi lenne az?
Hogy ne hagyják befolyásolni magukat. Kezdem azt érezni egy pár hónapja, hogy ők már nem az az Infinite, akik voltak. És sose adják fel az álmaikat, mert ők bármit elérhetnek!

Tagok sorrendje szeretés szerint:
1. Woohyun

2. Hoya
3. Sunggyu
4. L
5. Dongwoo
6. Yeol
7. Jong

Tagok sorrendje kinézet szerint:
1. Woohyun

2. L
3. Hoya
4. Sunggyu
5. Jongie
6. Yeollie
7. Dongwoo

Van valami INFINITE-es tárgyad?
Infinite albumok: Paradise, New Challenge, Destiny, Season2, Be Back, INFINITE H, Toheart. IDEA fotóalbum. L fotóalbumai. Poszterek, óra, karkötő, nyaklánc, gyűrű, Woohyunos gyűrű, naptár, zokni, fotókártyák.

“Az ok amiért szeretem az INFINITE-et….”
Mert különlegesek és mert mindig megnevetettnek. Ők voltak az első kedvenc kpop csapatom. Szeretem, hogy ennyire tehetségesek és dilisek.

Egy kép róluk:

Infinite227 Sunggyu Sungyeol Dongwoo Woohyun Myungsoo Sungjong Hoya

VIXX:

Hogy szeretted meg őket?
Az MTV Diary-nek köszönhetően. De mondhatni szerelem volt első látásra. Mert annyira hülyék voltak, hogy képtelenség volt nem figyelni rájuk.

Top 10 kedvenc dalod?
1. G.R.8.U
2. Voodoo Doll
3. Thank You For Being Born
4. Love Letter
5. Eternity
6. Rock Your Body
7. Only U
8. hyde
9. Don’t Want To Be An Idol
10. What To Do

Kedvenc albumod?
Voodoo

Kedvenc kliped?
Voodoo Doll

Kedvenc tagod és miért?
N. Már az első perctől fogva ő volt a kedvenc tagom. Annyira szeretni való. Pont annyira hülye, amennyire kell. Jó leader is, tehetséges és benne is megvan az az érzékenység meg depresszív hajlam, ami bennem is.

Ki volt az első kedvenc tagod és mennyi ideig uralta a listádat?
N és máig nem tudta beelőzni egyik másik VIXX tag sem.

A kedvenc részed a VIXX Tv-ből?
A karácsonyi speciál rész, mikor totál elmebetegek voltak, meg mikor mentek Japánba és betámadtak egy játékboltot és ovis módon elbeszélgettek a plüssállatokkal. :D És nem tudom, mindegyiket annyira szeretem. :D

Melyik dalt hallgatod most a legtöbbet?
Eternity

Ki az OTP-d *Kedvenc párosod*?
N&Ken

Melyik tag olyan, mint te?
Szerintem N

Szerinted ki lenne a legjobb barátod?
N

Kire gondolsz úgy, mint egy testvérre?
Hyukie, bár nem mindig… ;)

A legjobb táncos?
N

A legjobb rapper?
Ravi

A legjobb énekes?
Ken

A legviccesebb tag?
Ken

A legaranyosabb tag?
Hyuk

Kit csókolnál meg?

Kivel járnál?

Kit szeretnél megölelni?
N & Hyuk

Melyik tag foglal el különleges helyet a szívedben (aki nem az első kedvenced) és miért?
Ken. Ken hihetetlenül aranyos és hülye, mindemellett mégis tud nagyon komoly is lenni. Annyira szerethető és mikor elkezdtem foglalkozni velük, őt ismertem meg leghamarabb.

Ha te találhatnád ki, hogy mi lenne a fanclub név, akkor mi lenne?
A Starlight-al tökéletesen meg vagyok elégedve, szóval nem tudnék ennél jobbat kitalálni

Ha lenne egy dolog amit elmondhatnál VIXX-nek, mi lenne az?
Hogy ne hagyják ennyire elnyomni magukat a cég által (sajnos tudom, hogy ez nem ilyen egyszerű), mert igen is ők egy csodálatos banda és még sokra fogják vinni. De ez a túlhajszolás semmi jóra nem fog vezetni. T_T

Tagok sorrendje szeretés szerint:
1. N

2. Hyuk & Ken
3. Ravi
4. Hongbin
5. Leo

Tagok sorrendje kinézet szerint:
1. Hyuk

2. N
3. Hongbin
4. Ken
5. Ravi
6. Leo

Van valami VIXX-es tárgyad?
Sajnos még nincs, mert akármikor meg akartuk rendelni az albumaikat, mindig közbe jött valami. :( De ami késik, nem múlik.

“Az ok amiért szeretem az VIXX-et….”
Hogy ilyen csodálatosak és ők is különlegesek. Hogy látni rajtuk mennyire küzdenek, hogy elérjék a céljaikat, pedig nincsenek könnyű helyzetben. Azt, hogy így megállják a helyüket mindenhol, nem csak a zenében, de műsorvezetőként, különböző műsorokban és színészként is.

Egy kép róluk:

vixx18 Ken Ravi N Hongbin Leo Hyuk

 EXO:

Hogy szeretted meg őket?
Fokozatosan. Igazából már sok mindent tudtam róluk azelőtt is, mielőtt bevallottam volna, hogy fan lettem. Zelda folyton mutogatta őket nekem, de szerintem a műsoruk megnézése után fogadtam el csak végül, hogy EXO fan vagyok.

Top 10 kedvenc dalod?
1. Growl
2. Baby, Don’t Cry
3. Overdose
4. Thunder
5. Mama
6. Moonlight
7. Love Love Love
8. Black Pearl
9. Heart Attack
10. Lucky

Kedvenc albumod?
Overdose

Kedvenc kliped?
Overdose

Kedvenc tagod és miért?
Kai és Baekhyun (képtelen vagyok dönteni közülük, pedig sosem fordult még velem elő, hogy ne tudnék választani. .__.)

Ki volt az első kedvenc tagod és mennyi ideig uralta a listádat?
Az első kedvenc tagom Kris volt és elég sokáig uralta az első helyet. Csak mikor elkezdtem jobban foglalkozni EXO-val, akkor esett nálam vissza.

A kedvenc részed az EXO Showtime-ból?
A 11. rész, mikor ki kellett találni ki mire gondol :D

Melyik dalt hallgatod most a legtöbbet?
Baby, Don’t Cry lett mostanság az abszolút favoritom

Ki az OTP-d *Kedvenc párosod*?
Baekai, TaoBaek

Melyik tag olyan, mint te?
Kai?

Szerinted ki lenne a legjobb barátod?
Lay

Kire gondolsz úgy, mint egy testvérre?
Tao

A legjobb táncos?
Kai

A legjobb rapper?
Yeol

A legjobb énekes?
Baekhyun

A legviccesebb tag?
Kris

A legaranyosabb tag?
Kaiiiiiiii

Kit csókolnál meg?
Kai

Kivel járnál?
Kai

Kit szeretnél megölelni?
Baekhyun

Melyik tag foglal el különleges helyet a szívedben (aki nem az első kedvenced) és miért?
Kris. Mert ő volt az első kedvenc tagom, mert szeretem a furaságait és mert hiába is hagyta ott az EXO-t, nekem örök tag fog maradni.

Ha te találhatnád ki, hogy mi lenne a fanclub név, akkor mi lenne?
Hát biztosan nem EXO-L -__- Valami sokkal fantázadúsabb név lenne, mondjuk az exotic szerintem nem lett volna rossz. Főleg, hogy mindenki így ismerte már az EXO fanokat.

Ha lenne egy dolog amit elmondhatnál EXO-nak, mi lenne az?
Nem is tudom.. Azt látom rajtuk, hogy nehéz helyzetben vannak nyomorult SM miatt, és hogy semmi beleszólni valójuk nincs semmibe és hogy kevés az is, hogy ennyire összetartanak (ahogy ezt észrevettük Kris kilépésekor). Én csak azt szeretném, ha mindezek mellett erősek tudnának maradni és egy olyan EXO lennének, akiknek nem árthat semmi és senki.

Tagok sorrendje szeretés szerint:
1. Kai & Baekhyun

2. Tao
3. Suho
4. Xiumin
5. Chen
6. Lay
7. Kris
8. Luhan
9. Chanyeol
10. Sehun
11. D.O

Tagok sorrendje kinézet szerint:
1. Kai

2. Baekhyun
3. Tao
4. Lay
5. Suho
6. Kris
7. Xiumin
8. Luhan
9. Chen
10. Sehun
11. Chanyeol
12. D.O

Van valami EXO-s tárgyad?
Albumok: Mama M & K, XOXO, Overdose K & M. EXO’s First Box.

“Az ok amiért szeretem az EXO-t….”
Az fogott meg leginkább bennük, hogy ennyire összetartanak és hogy ennyire hülyék. Meg a zenéjüket szerettem még meg nagyon. A nagy felhajtás ellenére is nagyon tehetségesek és ez nem csak körítés.

Egy kép róluk:

exo8♡ Kris ♡ Chanyeol ♡ Sehun ♡ D.O ♡ Lay ♡ Luhan ♡ Kai ♡ Suho ♡ Chen ♡ Xiumin ♡ Baekhyun ♡ Tao ♡

Annyeong ~