Kezdőlap » kérdőív » the GazettE meme *.*

the GazettE meme *.*

egyébként eredetileg ez egy Alice Nine meme volt, csak Zelda lefordította én meg átírtam magamnak GazettE meme-re. :D

Hogyan ismerkedtél meg a zenekarral?
sokat hallottam róluk és végül belehallgattam. *-*
Mi volt a legelső szám, amit hallottál tőlük? És mit gondoltál róla?
FILTH IN THE BEAUTY és azt, h ez fura, de jóó. :D
Mi volt az első benyomásod a zenekarról?
azt, hogy menők, de nekem mégis hiányzik belőle valami…
Mi volt az első benyomásod Rukiról?
ilyen hang egy ilyen kinézethez… :D xD
Mi volt az első benyomásod Aoiról?
hogy lehet vki ennyire szexi?!*__*
Mi volt az első benyomásod Reitáról?
viccesnek találtam azt a kendőt az orrán. xD
Mi volt az első benyomásod Uruháról?
hátöö. az hogy ronda. :S
Mi volt az első benyomásod Kairól?
sztem konkrétan semmi. XD
Mióta vagy GazettE rajongó?
1,5 éve
Miért szereted a zenekart?

mert rohadt jó számaik vannak és mert minden tag akkora egyéniség. :D (L)
Van olyan barátod, aki szereti őket?
persze, nem is egy. *.*
Milyen zenekarokat szeretsz még?
LM.C, D’espairsRay, Versailles, Acid Black Cherry, stb.
Ki a kedvenc tagod, és miért?
Reita. *-* mert ő olyan aranyos, meg menő meg tehetséges.
Mi a kedvenc számod, és miért?
Calm Envy. nemtudom, 1xűen megfogott. :)
Melyik a kedvenc kislemezed, és miért?
hmm. nemtudom. nincs kifejezetten kedvenc kislemezem.
Melyik a kedvenc számod a Stacked Rubbish albumról?
Calm Envy.
Mit szeretsz a legjobban Rukiban?
a hangját. *-*
Mit szeretsz a legjobban Aoiban?
azt, hogy ekkora egoista állat. :’D
Mit szeretsz a legjobban Reitában?
mindent. ♥.♥
Mit szeretsz a legjobban Uruhában?
a haját. *__*
Mit szeretsz a legjobban Kaiban?
azt, hogy ha meglátom, mindig röhögnöm kell, olyan fejeket tud bevágni. :D xD
A GazettE melyik tagját találod a legvonzóbbnak?
Reita.
A GazettE melyik tagját találod a legkevésbé vonzónak?
Kai.
A GazettE melyik tagja áll hozzád a legközelebb?
Reita.
A GazettE melyik tagját találod a legtehetségesebbnek?
mindegyiket tehetségesnek találom. *-*
Voltál már GazettE koncerten? Hányszor?
még 1x sem, de addig nem hallhatok meg még nem látom őket legalább 1x. *-*
Hol  volt az első GazettE koncerted?

Mit gondolsz a GazettE élő fellépéseiről?
khm.. yaoi yaoi~ xD
Hány GazettE CD-d (single, album, mini album) van?
eredetiben egy sem. :( egyébként meg így EP-vel meg mindennel együtt 12 albumom van.
Van valamilyen más GazettE cuccod? Ha van, mi az?
hátööö. kitűzök meg rajzok. *-*
Vannak kint GazettE képek, poszterek a faladon?
vannak. *-*
Hány GazettE mp3-ad van?
pontosan 99. O.o :DD
Melyik GazettE számokat hallgatod a legtöbbet?
Calm Envy, FILTH IN THE BEAUTY, Chizuru, DIM SCENE… ezt hallgattam a legtöbbet és most is ezeket hallgatom. nekem jobban tetszik a régi GazettE.
Mi a legféltettebb GazettE kincsed?
a kitűzöim. *-*
Milyen GazettE-os dolgot szeretnél mindennél jobban?
egy Reita-s pengetőt. *____________________*
Melyik a kedvenc GazettE style-od (ruhák)?

Melyik a kedvenc Ruki-külsőd? (style/ruhák)

Melyik a kedvenc Aoi-külsőd? (style/ruhák)

Melyik a kedvenc Reita-külsőd? (style/ruhák)

bár igazából én az összeset imádom. *-* de nekem Reita szőke hajjal az igazi. *-*
Melyik a kedvenc Uruha-külsőd? (style/ruhák)

Melyik a kedvenc Kai-külsőd? (style/ruhák)

Melyik a kedvenc CD borítód?
DIM
Cosplayeled/ cosplayelted már valamelyik GazettE tagot? Ha igen, melyik stílust?
nem, csak ilyen kezdő Reita cosplay volt, de az is csak arcilag meg hajilag mutatkozott meg.
Van valamilyen GazettE-os oldalad? Ha igen, mi a címe?
nincs. nem igazán megy nekem az oldal szerkesztés. xD
Írtál már levelet vagy küldtél már ajándékot valamelyik GazettE tagnak?
még nem.
Ha most adhatnál nekik egy ajándékot, mi lenne az?
O.o fogalmam sincs. ezen még nem gondolkodtam.
Melyik GazettE szám szomorít el a legjobban?
Calm Envy és DIM SCENE
Kedvenc dalszöveged?
Ito [Fonál]
Melyik GazettE dal inspirál a legjobban?
Best Friends
Melyik GazettE számot szereted énekelni?
mindegyiket.
Melyik GazettE számot hallgattad a legtöbbet mostanában?

[RED]
Melyik GazettE számot szereted hallgatni utazás/vezetés közben?
az összes számot. :)
Melyik GazettE szám késztet arra, hogy felkelj s mozogj?(=táncolj, ugrálj stb stb)
Tokyo Shinjuu
Melyik számot ajánlanád valakinek, aki érdeklődik a zenekar iránt?
nem tudnék csak egy számot mutatni.. >.< :D
Mit gondolsz, hogy változott az évek során a zenekar zeneileg?
nekem régebben sokkal jobban tetszett, mint most, de most is nagyon jóók.
Mit gondolsz, hogy változott az évek során a zenekar vizuálisan?
fejlődtek.
Mi a legféltettebb emléked a zenekarról?
hát.. sztem nincs ilyen..
Csináltatnál valaha egy GazettE-hoz kötődő tetoválást?

nem első tetkónak, de igen, csináltatnék.
Nevezted már el valaha a háziállatodat valamelyik tag után?
igen. a vörös kiscicámat Reitáról, egy kékcirmos kiscicánkat Aoiról és a tengerimalacomat Rukiról. :D
Jó GazettE rajongónak lenni?
perszee. *-*
Szerinted van rossz dolog, abban, hogy GazettE rajongó vagy?
én még nem tapasztaltam.
Mikor jöttél rá, hogy tényleg nagy rajongó vagy?
mikor belegondoltam abba, hogy mi történne, ha 1x ők is jönnének ide koncertezni. és akkor döbbentem rá, hogy én valószínűleg meghalnék. ez egy álom.
Mit gondolsz a GazettE rajongókról?
aki GazettE-t szereti, rossz ember nem lehet. :D
Befolyásolt valamilyen téren az, hogy GazettE rajongó vagy?
persze, elég sok mindenben. :)
Jellemezd egy szóval a zenekart.
hihetetlen *-*
Jellemezd egy szóval Rukit.
kicsi :P
Jellemezd egy szóval Aoit.
agresszív O_o
Jellemezd egy szóval Reitát.
aranyos (L)
Jellemezd egy szóval Uruhát.
fura O.o
Jellemezd egy szóval Kait.
vicces xD
Ha eltölthetnél egy napot Ruki-val, mit csinálnátok?
dalszöveget írnánk *-*
Ha eltölthetnél egy napot Aoi-val, mit csinálnátok?
megtanítana gitározni :D
Ha eltölthetnél egy napot Reita-val, mit csinálnátok?
khm… ti azt ne akarjátok tudni… :P xD *-*
Ha eltölthetnél egy napot Uruha-val, mit csinálnátok?
boroznánk xD
Ha eltölthetnél egy napot Kai-val, mit csinálnátok?
hátöö.. nemtom. xD
Őszintén, szerinted melyikőjük a legokosabb?
Uruha :D
Őszintén, szerinted melyikőjük a legperverzebb?
Ruki O_o
A 3. kedvenc tagod?
miért pont a 3.? :O am Uruha. :D
Melyik szerepet melyik tagra osztanád? Indokold meg.
-Kihez mennél hozzá feleségül?
Reita *-* mert képes lennék vele lenni minden nap. ♥
-Ki lenne a pasid?
hát ha mindenképp be kell minden tagot osztani valahova, akkor Aoi lenne az, mert ő a második kedvenc tagom. :)
-Ki lenne a barátod?
Uruha. de csakis haver-barát. :D xD
-Ki lenne a testvéred?
Kai mert őt nem muszáj minden nap látnom… xD
-Ki lenne a kisállatod?
Ruki. mert már amúgyis a tengerimalacomat is róla neveztem el. :D
Ha csak egyikőjükkel találkozhatnál, ki lenne az és miért?
Reita, mert ő a kedvencem. :)
Mit mondanál Ruki-nak?
énekelj nekem *-*
Mit mondanál Aoinak?
NE BÁNTS, KÉRLEK!!! O__o xD
Mit mondanál Reitának?
hozzám jössz férjül? *-*
Mit mondanál Uruhának?
mitől ilyen szép a hajad? :O
Mit mondanál Kainak?
csak ne nézz rám, mert röhögőgörcsöt kapok. :D xD
Mit mondanál a menedzsernek és a személyzetnek?
ha átadják nekem Reitát, teljesítem egy kívánságukat. :D
Valami, amire vágysz, hogy a jövőben azt a zenekar véghez vigye?
jöjjenek koncertezni hozzánk. *_____________________________*
És végül, hogyan fogsz mindig is emlékezni a zenekarra?
egy zenekar, ami mindent elért, amit csak lehetett. ♥

és akkor a befejezés nem is lehetne más, mint a legújabb GazettE PV. *______* annyira annyira de annyira jóóóóóóóóóóóóóóóóóó. *-* ez eddig a legjobb klipjük meg ez a szám olyan szép. *.* és végre sokat mutatnak mindenkit, főleg Reitát! ♥_♥

ri Rainbow. <3

4 thoughts on “the GazettE meme *.*

  1. olyan jó válaszokat írtál *w* tök jó neked, hogy ilyen könnyen meg tudtad csinálni ;_; én meg már mióta szenvedek az A9-ossal T^T

    • am télleg tök hamar kész lettem vele. :D olyan egyértelműek voltak a válaszok. :D mindig azt írtam, ami először eszembe jutott.. csináld te is ezt és akkor hamar kész lesz, nem is kell gondolkodni. :D

      • áh, tudom, hogy úgy kéne, mert úgy lennének a legigazabbak a válaszok is, csak már annyira beférkőzött az agyamba, hogy egyfolytában ezen gondolkodtam, hogy mit kéne írni, és már nem is jut eszembe semmi :| úgyhogy sztem most inkább hanyagolom, aztán majd egy kis idő múlva előveszem újra… ^^”

Hozzászólások lezárva.