Kezdőlap » anime&manga » Életem top 7-jei. *-*

Életem top 7-jei. *-*

top 7 manga:
1. NANA

2. Naruto
3. Totally Captivated

4. Lovely Complex
5. You’re So Cool
6. Ludwig Revolution
7. Goth


top 7 anime:
1. NANA


2. Naruto
3. Gravitation

4. Nabari no Ou
5. Ouran High School Host Club
6. Special A
7. Skip Beat!

top 7 anime párosítások:
1. Sasuke x Gaara [Naruto]

2. Yoite x Miharu [Nabari no Ou]
3. Yuki x Shindou [Gravitation]

4. Itachi x Sasuke [Naruto]
5. Kaname x Zero [Vampire Knight]
6. Hikaru x Kaoru [Ouran High School Host Club]
7. Ren x Shin [NANA]


top 7 fiú anime szereplő:
1. Okazaki Shin [NANA]

2. Uchiha Sasuke [Naruto]
3. Gaara [Naruto]

4. Utakata-sama [Naruto]
5. Rokujo Miharu [Nabari no Ou]
6.
Takishima Kei [Special A]
7.
Roppongi Fumi [Miracle Train]


top 7 J-rocker:
1. maya [LM.C]

2. Reita [the GazettE]
3. Aiji [LM.C]

4. Yasu [Acid Black Cherry]
5. Karyu [D’espairsRay]
6. Zero [D’espairsRay]
7. Tsukasa [D’espairsRay]

top 7 japán zenekar, előadó:
1. LM.C


2. Acid Black Cherry
3. D’espairsRay


4. the GazettE
5.
-MIYAVI-
6. Versailles
7. Alice Nine


top 7 magyar zenekar, előadó:
1. Anti Fitness Club


2. the Grenma
3. Alvin és a Mókusok


4. Tóth Gabi
5. Szükségállapot
6. Link-x



top 7 más külföldi zenekar, előadó:
1. Cinema Bizarre

2. The Veronicas
3. 30 Seconds To Mars

4. Lady GaGa
5. The Used
6. Lostprophets
7. My Chemical Romance

top 7 ismert zenész, művész:
1. Marcel Gothow [dobos, dalszerző – Cinema Bizarre – Shin]

2. George Boleyn [fodrász, grafikus]
3. Molnár ToMi [énekes-gitáros – AFC]

4. Fekete Balázs [dobos – AFC]
5. Yu [gitáros – Cinema Bizarre]
6. Jordan Reece Bethell [énekes, modell]
7. Varsányi Miklós [basszusgitáros – AFC]


top 7 példaképek:
1. Arany Dóri [Grenma]

2. LM.C
3. Molnár ToMi [AFC]

4. Steiner Kristóf
5. -miyavi-
6. Yasu [Acid Black Cherry]
7. Jared Leto [30 Seconds To Mars]


hát ez kicsit nehéz volt. igazából lassan féléve elkezdtem már csinálni, de mivel csak egy héten 2x volt időm ezzel foglalkozni, így nem sokat haladtam. vagyis, de, mert már egy párszor kész volt, sőt először top 5-nek indult, de úgy kimaradtak páran és úgy nem tetszett. ezerszer átírtam a sorrendet is, hogy télleg igaz legyen. na meg a képekkel is szenvedtem, mert mindenkiről a legújabb képekből akartam válogatni. csak hát ez nem mindenhol sikerült, de mindegy. egyedül a magyar zenekar, előadó kategóriánál nem tudtam összeszedni 7-et, mert ezen kívül nem igazán van több magyar kedvencem. és egyetlen egy kategóriát nem írtam át, az maradt úgy a legelejétől kezdve, az pedig a példakép kategória volt, mégha nem teljesen igaz már így. Dóri az első, holott igyekszem kitörölni az életemből az egész grenma-t, mert aki ismer, tudja, hogy mennyire rossz hatással van rám, nem értem miért és miért pont ők, de ez így van. július óta nem is foglalkoztam velük. koncertre se mentem el. viszont Dóri örök példaképem marad és mindig nagy kincsként fogom őrizni azt a pengetőt, amit 2 éve kaptam tőle.

ri Rainbow.<3

4 thoughts on “Életem top 7-jei. *-*

Hozzászólások lezárva.