Kezdőlap » állataim » GOT♡

GOT♡

Annyira repülnek a napok. :O Bár igaz, most aztán pörögnek az események.

Mióta nem írtam, megtörtént a GOT7 comeback. Először a heteket számoltam vissza, majd már a napokat és végül a perceket és annyira izgatott voltam. *w* Ráadásul a kedvenc műsoromban léptek fel először. Csak kár, hogy már nem Woobin vezeti az MCountdown-t. ><
GOT7 először a Good Tonight-ot adta elő, majd utána a címadódalt, az A-t. Mind a kettő annyira menő volt. *-*

Alig vártam, hogy kijöjjön a klip meg az album is, de arra még várnom kellett 4 napot. De közben legalább voltak mindenféle kép, album, klip és kisfilm előzetesek. A kisfilmeket vártam a legjobban. *u* Ráadásul kor szerint mentek, így rögtön JB-vel kezdődött. Mondanom sem kell, hogy végem volt ettől a videótól. ._________.

De a többieké sem volt semmi. X__X Aztán hétfőn végre megtörtént a klippremier is. Koreában délben, ami azt jelenti, hogy nálunk hajnal 5kor. Ha délelőttös vagyok, akkor ilyenkor szoktam nyitni. De aznap délutános voltam szerencsére. Szóval felkeltem. 3/4 5-re írtam be ébresztőt, de annyira izgatott voltam, hogy hiába éjjel 1kor mentem el aludni, háromnegyed 4kor már fel is ébredtem, hogy mennyi van még hátra. Szóval nem sokat aludtam, de megérte. :D És egyáltalán nem voltam fáradt, rögtön felébredtem, mikor márcsak percek voltak hátra. *-* Aztán felkerült és teljesen elvarázsolt. Ez a klip annyira ők, sokkal jobban, mint a Girls Girls Girls, mert ebben nevetgélnek meg magukat adják. A dal is olyan jó. *w*

Aztán megjelent az album is. 8 dal található rajta, abból 4x az A különböző verzióban és van rajta egy dal, a Bad Behavior, amit JB írt. Olyan büszke vagyok rá, hogy már a második kis lemezükre fel is került az egyik dala, ráadásul az egyik legjobb dal ez az albumról. Bár nehéz lenne kedvenc dalt választani a GOT♡-ról, mert kapásból van 3, amit imádok: A, Bad Behavior és Forever Young.

 

Az albumukat én is megrendeltem, már el is indult Koreából. 2 db-ot rendeltem szettben, mert így mind a két féle posztert megkapom és mert így nagyobb az esély, hogy JB fotókorongot kapok hozzá. *w* A másiknak pedig Yugyeom-ot vagy Markot szeretném. *-* A Got It albumomhoz Jackson és JB kártyám van.
És hogy az izgalmaknak továbbra sem legyen vége, minden nap lehet kérdezni twitteren valamelyik tagtól. Mark kezdte, tegnap volt Jackson, ma pedig Jr. Mikor Mark volt, dolgoztam, de amúgy sem tudtam mit kérdezzek tőle. Jacksontól viszont kérdeztem, méghozzá azt, hogy tartja-e még a kapcsolatot a magyar edzőjével és hogy tud-e valamit magyarul. *-* De nem válaszolt, több ezren írtak nekik, szóval nem lepődöm meg. Valószínű hiába küldtem el többször is az üzenetet, sosem látta. De egyszer akkor is kiderítem, hogy járt-e már nálunk és hogy tud-e magyarul. :D
A többiektől nem igen jut eszembe semmi. JB-től viszont mindenképp szeretnék kérdezni. De még nem tudom mit fogok.

És hogy azt a bizonyos klip és album megjelenéses napot igazán megkoronázzuk, aznap végre, egy hónap után megérkezett a GOT7 pólóm is. *______* Lila színben rendeltem, egyrészt mert az a kedvenc színem, másrészt mert nekik is olyan színben van ilyen pólójuk. A méretezéstől kicsit féltem, de jól eltaláltam azt is. Márcsak várom a megfelelő alkalmat, hogy felvehessem. És a BOY London sapkám is megérkezett nem rég. *w*

 10434172_816953281662289_163978170793903506_n

De megérkezett a Baekhyun fotókártyám is, ami az Overdose albumhoz van. Eredetileg Chanyeol-t kaptam hozzá, de mindenáron el akartam cserélni Baekhyunra. És sikerült is és már a kezemben is van. *-*

baekhyunie

Nővéremnek is sikerült a cseréje egyébként. Ő Luhant cserélt Krisre. ^^

És sikerült Woohyun fotókártyát is beszereznem. A legutóbbi bejegyzésemben írtam mennyire szomorú voltam, hogy a három albumból egy Woohyunt sem kaptam. És mivel Hoyát alapból nem cseréltem, mert nővéremnek ő a biasa, így maradt L, de őt is sajnáltam elcserélni, mert mégiscsak ő volt az első kedvencem a legelején. Szóval inkább megvettem. Pontosabban licitáltam. De a licit pont egy hajnalban ért véget, szóval megint felkeltem korán, hogy én legyen, aki az utolsó licitet leteszi. Az utolsó 20 mp-ben küldtem rá egy licitet és az enyém is lett. *___* Márcsak azért kell imádkozni, hogy a kettőből az az üzenetes legyen, amit annyira szeretnék.

A hírek viszont itt még mindig nem értek véget. Egy újabb Kpop banda látogat el kis hazánkba. Ők pedig nem más, mint az MBLAQ. Őket ismerem és kedvelem is. Nővérem és a barátnője pedig nagyon szereti őket. Szóval nagy volt az öröm. Márcsak a pénzt kell rá félre tenni és akkor végre megtörik az átok és eljutunk az első Kpop koncertünkre. Október 5-én lesz. De aznap lesz Őszi MondoCon is. Nem tudom hogy volt annyi eszük, hogy egy napra tegyék. -___-

Dorama szempontból már gyűlnek az újdonságok. Annyi kedvencem fog szerepelni új filmekben, doramakban, hogy már észben sem tudom tartani. Lesz mit nézni az elkövetkezendő hónapokban, az biztos. Jelenleg viszont továbbra is a Doctor Strangert nézzük, ami vagy nagyon unalmas, vagy nagyon izgi. Nincs köztes megoldás, ami miatt biztos, hogy nem fog a kedvenceim közé tartozni. Azt az egy részt, amit Magyarországon forgattak, azt lementettük, max ha nosztalgiázni akarunk, azt megnézzük, de nem hiszem, hogy valaha is újra fogom nézni ezt  sorozatot. ^^”
A másik amit most nézünk az a High School King, amiben két kedvenc színészünk is szerepel: Soohyuk és Inguk. Már az előzetesek során is tudtuk, hogy ez nagyon jó kis dorama lesz és tényleg az. Annyira nevetünk rajta. :D Ráadásul a szereplők is mind olyan jó karaktereket alakítanak. Remélem végig ilyen jó lesz, mert akkor még maximális pontot is kap a végén tőlem mydramalisten.

Múlt hét csütörtökön végre vettem telefont a túlórapénzemből. Az én imádott bordó LG-m megadta magát 3 év után. Szóval kinéztem egyet neten és mivel jól felkészültem belőle meg a csomagokból, gyorsan sikerült is a vásárlás. Samsung Galaxy Ace 3-om van, fehér színben. Nem szeretem a lekerekített telefonokat, de mindenképp Samsungot akartam, hiszen koreai és mert a Samsung szónak Infinite-es poénja is van. :D Szóval ez volt a legnégyszögletűbb. Szerelem volt első látásra. Annyira nekem való ez a telefon. Vettem rá milka lila színű tokot is. Nagyon szépen fogok vele is bánni, szóval remélem nem fog cserben hagyni.

Pénteken pedig egy újabb pesti napot tartottunk Zeldával. Először meglátogattuk azt a koreai boltot, amit már egy ideje kinéztünk. A bolt a 2. kerületben van, a Rózsadomb centerben. A neve Tokyo Plaza. Elég nehezen találtunk oda, mármint azután, hogy leszálltunk a buszról. Pedig a második kerület kertvárosi részén sokat dolgoztunk anyuval az elmúlt években. Végül megtaláltuk. Egy nem valami nagy boltról van szó, de annál inkább több dolog van benne, mint azokban az ázsiai boltokban, amikben eddig jártunk. Körbe is jártuk alaposan az egészet. Ramyunból be is vásároltunk. Már vannak olyanok, amik bejöttek, de ki akartunk próbálni újakat és ott volt választás bőven. 20 percig biztos válogattunk meg olvasgattuk a leírásokat. Nekem ugye nehezebb abból a szempontból, hogy húst és egyéb állati eredetű dolgokat nem fogyasztok. De még így is volt nekem választék. Végül 3-3 darabra esett a választásunk. Aztán vettünk még Pepero-t és Choco Piet. Majd megláttam, hogy van a kávémból is, amit eddig csak egyszer kóstoltam meg, mikor az Infinite naptárt rendeltem és kaptam Maxim Coffee termékmintát. Nem szeretem az instant kávékat, de ez annyira más. Ez pont az én ízlésvilágomnak van kitalálva. Így abból is vettem egy 20 darabos kiszerelést. Aztán megpillantottuk, hogy végre itt van Soju is. Igazi, nem ilyen magyarosított. Ráadásul két kedvencem képe van rajta: Yubié és Youngkwangé, mivel ők reklámozzák. :D
Így hát bevásároltunk. Az árak egyébként nagyon olcsók ott. :O Persze így sokat fizettem, de úgy gondoltam, hogy ha már ennyit dolgoztam múlt hónapban és teli voltam túlórával, szabad napom sem volt, igazán megérdemlem ezeket.

koreanfood

Ezután mentünk a törzshelyünkre, a Bubble Teázóba. Utána elkísértem Zeldát a metróig, én viszont maradtam, találkoztam Mátéval. Megmutattam neki is a buborék teázót. És nem meglepő módon ízlett neki is. Utána mentünk mozizni. A Demónát néztük meg. Érdekes egy felfogása ez a Csipkerózsikának, de nekünk nagyon tetszett. :D

Végül itt egy újabb apróság. Kedden délután mikor dolgoztam, az új kolléganőm és egyben barátnőm jött le hozzám és mondta, hogy egy nagyon pici cica sír pár házzal feljebb. Mondtam, hogy álljon be, gyorsan megnézem. De nem találtam. Visszament és lehozta. Onnantól kezdve tudtam mi a dolgom. Felhívtam anyut, hogy jöjjenek érte. A kiscica nagyon vékony volt. Érezni lehetett a csontjait. De nagyon barátságos cica volt, senkitől nem félt. Hízelgett meg ugrált össze-vissza. Mondták a vendégek, hogy már napok óta látták ott sírni őt az út szélén. Nem értem akkor miért nem tett senki semmit. Nyilván egy elhagyatott házban nincs senki gazdája. Gondolom a mamija fel tudta nevelni, de mostmár nem lehet teje és enni se hoz neki semmit. Az is lehet, hogy történt valami a mamijával. Mert egyértelmű, hogy napok óta nem evett szegény. 6-7 hetes lehet maximum, de már eszik puha dolgokat. Jacksonnak neveztem el, GOT7 Jacksonról. :D Nagyon elvan nálunk, csak mindig ölben akar lenni. Gondolom mert hiányzik neki a mamija. Elég hisztis, de remélem ezt majd kinövi.

jackson

Annyeong ~