Kezdőlap » dorama » Last Romeo

Last Romeo

Most megint kezdhetném úgy, hogy mennyire régen írtam, de nem teszem. Inkább belevágnék milyen változások történtek velem azóta. Egyrészt megszűntek az erős mélypontjaim. Ennek több oka is van. Egyrészt sikerült elengednem azt a traumát, hogy ott kellett hagynom a sulit. Másrészt most a munkahelyemen is jobban érzem magam. Belépett egy kis változás, új munkatársam is lett, aki amúgy az általános iskolás egyik legjobb barátnőm és osztálytársam volt. Most pedig megint olyan jól elvagyunk. Meg több régi ismerőseimmel is újra egymásra találtunk, meg végre több időm van az itteni barátaimra is. Sőt új barátokat is szereztem itt, szóval vidáman telnek a napok. Sokat lógunk együtt. Még Grenma koncertre is velük mentem. Szokás szerint megint jöttek a Kacsába. És ha máskor már nem is, de Grenma miatt még el szoktam járni erre helyre. Általában ilyenkor hazagyaloglás a vége, ami több, mint egy órát jelent a fő úton. De jó móka szokott lenni. De most erre nem volt időm, mivel vasárnap nekem kellett menni hajnalban nyitni, szóval ez azt jelenti, hogy 3/4 5-kor kellett kelnem. Így kocsival mentünk. Brutálisan jó hangulatunk volt. Grenma-t már rögtön kiszúrtam. Fura volt őket viszont látni. Sorra jöttek elő az emlékeim. Alapból a kapuban Matyi árulta a jegyeket, de bent Dórival és Csongival is összefutottam.
Két előzenekar is volt, Nonverse, akiket már szintén ismerek régről és az Our Youth. Az utóbbi nagyon menő volt. Aztán már készült is be a Grenma. Ekkorra már hatalmas tömeg lett, ahogy lenni szokott. Mi előre álltunk, igaz kicsit oldalt, mert a pogó itt durvább, mint bárhol máshol. Mivel 11-ig lehetnek csak színpadon a bandák, így ők is siettek. Az első dal már fel is csendült az intro után. Íme a setlist:

Igazán otthon
Új hős
Szakad a cérna
Itt belül
Nincsen minden rendben
Állunk és nézünk
Vajon hallja valaki a hangom?
Túl szép
Kérdőjel
Rajtunk áll
Pillangó
Állj ki magadért
Ideje élni
Enyém az utolsó szó

Mindenki
Pont így

A régi daloknak örültem a legjobban, illetve még a BudaPest SoftCore-os számokat is nagyon bírom. Viszont a Megszűnt a jel és a 11:11 nem az én világom. Azokat egyszer hallgattam meg szinte. Így azokat a számokat koncerten sem vágtam. Mindenesetre mi nagyon jól éreztük magunkat. És bár már nem hallgatok Grenma-t (igazából kpopon kívül már semmi mást nem hallgatok, csak néha), most mégis jó érzés volt kitombolni magamat rá. Koncert után Matyi nekem dobta oda a dobverőjét és még a setlistjét is nekem adta (igaz, pont kifogyott a tinta, de azért ki lehet venni :D). Ezután megszereztem az egyetlen plakátot is, meg matricát is, szóval nem tértem üres kézzel haza. Persze a dobverőt aláírattam mindhármukkal. És örültem, hogy már fátylat tudtunk borítani a múltra és arra a bizonyos vitára. Mindenkinek jobb ez így. Gondolkodtam amúgy, hogy megvegyem-e a 11:11 albumot, mivel a legelső albumoktól kezdve egészen eddig az összes megvan. Csak mivel már nem foglalkozom velük, így ezt már nem rendeltem meg. De végül úgy döntöttem, hogy egyszer le kell ezt zárni, szóval minek gyűjtögessem az idők végezetéig az albumaikat, pólóikat, stb, ha már nem is érzem magaménak. Csak azért, hogy meglegyen, felesleges.

grenma

Egyébként fél 1-re már itthon voltam, szóval volt még pár órám aludni. Vasárnapot végig dolgoztam. Viszont hétfőn megint csak egy jó napom volt. Mivel Zelda megint elment egy hétre Dodóékhoz, így mikor ment fel Pestre, akkor elkísértem és elmentünk előtte Buborék teázni is. Persze megint nem bírtam ki, hogy csak egyet igyak. Egyet megittam ott, egyet pedig elvittem. Míg Zelda a déli pályaudvarhoz vette az irányt, én sétálgattam. Elvillamosoztam a Fővám térhez és bejártam az egész ottani Doctor Stranger forgatási helyszíneket. És le sem lehetett törölni a mosolyt az arcomról. Minden egyes kapuról, ajtóról, padról, más-más emlékkép ugrott be és aki kívülről látott, az tuti vagy hülyének vagy hihetetlenül szerelmesnek látott, ahogy ott vigyorgok magamban. ㅋㅋ Lefényképeztem a Szent Erzsébet kórház bejáratát is. :D Haha Majd kivágtam a doramaból azt a képkockát és összeszerkesztettem. Tada ~~

dssztek

Szerintem mindegy hányszor jövünk el ide, vagy sétálunk át a Lánchídon, vagy megyünk fel a Budai Várba esetleg a Hősök terére, mindig megmarad ez a különleges érzés. Nem beszélve a Liszt Ferenc repülőtérről, ahol először találkoztunk velük, mikor kimentünk eléjük megérkezésükkor.

És ha már Doctor Stranger. Már a 8. résznél tart a sorozat. És bár az első részek nem voltak túl meggyőzőek, főleg mert csak fél óra volt benne egész Magyaroroszágról. De mostmár kezd egyre érdekesebb lenni a történet. De egy-két szereplő rettenetesen idegesítő meg unalmas benne. -.-

Ezen kívül GOT7 új műsorát, az IGOT7-t nézem még heti szinten. A Real GOT7 jobban tetszett, de ez sem rossz. Főleg az tetszik, hogy minden adásnak megvan a témája. A második rész meg ezerszer jobb lett, mint az első volt. Ráadásul bejelentették, hogy júniusban ők is visszatérnek egy új albummal. *w* Annyira hirtelen jött ez a hír, alig tudtam elhinni, olyan boldog lettem tőle. Teljesen izgalomba jöttem és alig bírom kivárni, hogy jöjjenek az előzetesek meg minden. A hajaik persze már újak. Ami pedig azt jelzi, hogy nemsokára itt a comeback. *-*

EXO Mnet XOXO műsorát nézem még, ami eddig másról sem szólt, csak a visszatérésükről és hogy vesznek részt mindenféle műsorokban. Szóval konkrétan a napjaik médiás pillanatait mutatja be. Sajnos EXO-val kapcsolatban nagyon durva trauma ért minket, fanokat. Egyik hajnalban az a hír fogadott, hogy Kris beperelte a cégüket és ott hagyja a bandát. Azt hittem csak kamu. De aztán jöttek az újabb és újabb fejlemények ezzel kapcsolatban és kezdett minket elhagyni a remény. Kris nővéremnek pont a második kedvence a 12-ből. Nekem pedig mikor megismertem őket, ő volt a favoritom. Aztán persze hátrébb csúszott, de attól még nekem is ugyanúgy fájt ez. Ahogy az is, hogy az a nyomorult SM hogy akart mindenkit Kris ellen fordítani, beleértve a tagokat és a rajongókat is. Mostmár kicsit lecsendesült ez az ügy, sajnos nem is tudni mi lesz a vége. De még mindig nem tudtuk feldolgozni, hogy 11-en folytatják tovább. T_T

Közben megérkezett az Overdose albumunk is. Szettben rendeltük meg, amiben benne volt az EXO M és EXO K verziójú cd is, illetve a First Box DVD is. Meg ajándék fülhallgató tartó (persze EXO-s) és két plusz dedikált fotókártya. Amint kibontottuk, megpillantottam Baekhyun-t és annyira megörültem. Mégiscsak a kedvenc tagom, illetve az egyik. A másik Kai. De a másik plusz fotókártyán Chanyeol volt. Neki már kevésbé örültünk. Aztán elkezdtük kibontani az albumainkat. Enyém a K, Zeldáé az M. Ő Kris-t szeretett volna, én meg Baekhyun-t. Mivel az előző albumainkhoz nekem Kai volt, neki Tao (első kedvence). Meghát Krisről nem is lesz több fotókártya, így mindenképp azt szerettük volna, ha most utoljára őt kapunk. De mindketten csalódtunk. Nem is kicsit. Nekem Chanyeol volt benne, aki a 12-ből a 11-ig a listámon. Zeldának meg Luhan volt, aki neki pedig az utolsó helyen áll. >< Szóval egyértelmű volt, hogy cserére bocsájtjuk őket. Létezik egy kimondottan ezzel foglalkozó exo kártya cserés oldal, szóval írtunk mi is. Nővérem már szerencsével is járt és egy kanadai lánnyal elcserélte Luhan-t Krisre. Nekem viszont már nehezebb dolgom van, mivel Baekhyun az egyik legnépszerűbb és nem sokan hajlandóak elcserélni. Aki meg mégis, az nem Yeolliet szeretne. De még nem adom fel. Viszont ha tényleg senki nem akar velem cserélni, akkor Kai-ra cserélem el. .__.

És végre Infinite comebackje is megtörtént. *u* Már egy ideje elkezdték hírdetni a Last Romeo-t, csak közben történt az a borzalmas kompbaleset és félbe szakadt a promózás. De 21-én végre megjelent az album meg a klip is. Na most az a helyzet történt, hogy a Kris miatt történő szomorúságunk miatt nem tudtuk átadni magunkat az izgalomnak. Pedig máskor.. hűha, még aludni se tudunk. Maga a klip elsőre nem győzött meg, bár őszinte leszek, most kevésbé vártam ezt, miután megtudtam, hogy Namu lesz a főszereplő és lány is lesz a klipben. Tudom, tudom… De akkor is! Mostanság így is sok lesz… De aztán alig volt benne Romeo és Júlia jelenet. Bár biztos több volt, csak a kompbaleset miatt újravették, mert vizes jelenetek voltak benne.

Szóval a klip és a dal elsőre nem ragadott meg. De az album sem. Két dolgot véltem felfedezni: Sunggyu központú és tiszta szinti alapú az összes szám. Aztán mikor egyre többet hallgattam/néztem, mégis beleszerettem. *w* És egy-két dal kivételével imádom ezt a Season 2 albumot is. A kedvenc dalaim Woohyun szólója a Close Your Eyes, Infinite H szólója az Alone, Last Romeo, Rosinante és Breath. Illetve a Hidden Track még az, ami annyira aranyos, hogy totál oda vagyok érte. Még az egyik ébresztőm is ez lett.

És alig várom, hogy megjöjjenek az albumaim. Szettben rendeltük nővéremmel. Ami azt jelenti, hogy 3 album és 3 poszter van benne. Mivel a poszterek különbözőek. Szóval nagyon izgulok, hogy Woohyun fotókártya legyen legalább az egyikben. Olyan gyönyörű üzeneteket írtak bele a tagok, így van mind a 7 tagnak 2 féle fotókártyája. De nekem természetesen Woohyun üzenete tetszik a legjobban. Csak sikerül kifognom egyet közülük. ♥
Most eléggé nehéz időszakot él meg és ez miatt én is. Hétfőn az idol focibajnokságon nekiesett a focikapunak és nagyon megütötte a vállát. Még kórházba is vitték, és nem tudja mozgatni a bal karját a fájdalomtól. Majd meg szakad a szívem, így látni őt. T__T Egy hónapig húzódik el, míg meggyógyul. És esélye nincs pihentetni, hiszen a promózás közepette vannak, és még dorama-t is forgat. :( Totálisan kikészülök ettől, látva és tudva milyen fájdalmai vannak, mégis tűr és ugyanúgy végig csinál mindent. Nem lehet könnyű így táncolni. ;__;
Viszont a mai nap különleges több szempontból is! ♥ Egyrészt ma van az évfordulóm, mikor is elfogadott tény lett nálam, hogy Woohyun nem csak L-t előzte be Infinite-en belül, hanem mindenki mást is, még az akkori ultimate biasomat, Woobint is. Azóta pedig letaszíthatatlan nálam az első helyről. =_= Ő az én Last Romeom. ㅋㅋㅋㅋ
Másrészt pedig tegnap volt az 1000. napja, hogy először díjat nyertek, méghozzá a Be Mine-al. És akkor mivel lehetne ezt jobban megünnepelni, ha nem egy újabb díjjal: tegnap először nyertek a Last Romeo-val is. Annyira büszke és boldog voltam. És látni, hogy ők is mennyire boldogok, még jobban örültem. A mosolyaik mindennel felérnek. ♥ És természetesen ma is ők nyertek.

Végezetül VIXX! Ők hirtelen rukkoltak elő a teaserekkel. ^O^ És mire észbe kaptunk, már itt is volt a klip meg az album. Mikor megnéztem a klipet totál lefagytam. Annyira elmondhatatlanul brutálisan jó dal lett ez, hogy nem tértem magamhoz. És Zeldának is ez volt a reakciója, miután visszaírt. A mini album többi száma is meggyőző, de egyértelműen az Eternity a legjobb. *w*

De persze nem maradhatott velük sem minden happy meg szép. Merthogy kedden, mikor megjelent a VIXX Tv következő része, pontosabban a 100., bejelentették, hogy ez lesz a búcsú rész. Mióta debütáltak, minden kedden kijött egy rész, így tulajdonképpen végig követhettünk mindent velük kapcsolatban. És most vége. Nem tudom miért. Mikor megnéztem ezt az utolsó részt, elsírtam magam, ahogy ott búcsúzkodtak. Fogalmam sincs miért kellett ennek véget vetni. Olyan különlegesek voltak a keddek miattuk. ♥ :(

Annyeong ~