tavaszi szünet

elméletileg nem erről akartam írni most, csak mivel olyan tartalmasan és jól telt a szünetem, hogy meg akartam örökíteni ezt is. elég nagy csodának számít az, hogy ennyi szabad napom volt, mert már ez a 2. olyan évem, mikor a szünet számomra ugyanúgy telik, mint a többi hét. mióta a suli mellett kötelező munkahelyi gyakorlat is van, azóta a szüneteim nagy részét is melóval töltöm. ami egyébként nem mondom, hogy olyan rossz, mert szeretem a munkahelyem, csak kicsit sok, hogy egy héten 3 sulis és 3 melós napom, így konkrétan egy napom marad arra, hogy tanuljak, elvégezzem a különböző teendőimet, mint a takarítás, állataim rendben tartása meg ilyenek, ja és pihenjek. tehát ez így lehetetlen, főleg ha még azon az egy napon is kell mennem dolgozni, csak akkor anyámmal. hazaérek délre és utána már semmire nincs erőm. szóval most nagyon örülök, hogy volt elég időm mindenre.

szerda: eredetileg ez melós nap, de mivel az előző héten négy napot dolgoztam, így ezen a héten nem kellett hétköznap mennem. 1-ig aludtam. utána elfoglaltam magam ezzel-azzal, majd este Tomival és Virággal kimentünk a játszira kicsit inni meg beszélgetni. úgy éjfél körül értem haza. már nagyon hiányzott ez is. meg is beszéltük, hogy csütörtökön folytatjuk.

csütörtök: fél 5-kor keltem fel, mivel öcsémmel, nővéremmel és anyummal mentünk dolgozni. szeretem amúgy ezt, csak nagyon fárasztó. viszont szerencsére nem kellett sok időt az öcsémmel eltölteni, mert már kikészültem tőle. szarrá oltottuk egymást. -.- xD délre hazaértünk. utána végre a kezembe vettem a dolgokat és elkezdtem élvezni és kihasználni a szünetet. először is kimentem a kutyámmal, Lizzyvel játszani. szegény.. rá is alig jut időm. :/ viszont most nagyon örült nekem. :) elvoltunk egy ideig, aztán bevonultam a hátsó kertbe a cicáimmal és a telefonommal. kifeküdtem a fűre, hallgattam a zenét, epres nyalókáztam és aludtam. olyan jó volt a “csendben”, minden zavaró tényező nélkül csak a zenére és a pihenésre koncentrálni. tisztára kikapcsolódtam.
aztán este Tomival, Mátéval és Mariannal mentünk erre-arra. ittunk ezt-azt. ökörködtünk, beszélgettünk.. egészen hajnal negyed 4-ig tartott. rég nevettem ennyit. :D

péntek: 4 óra alvás után nekiláttam a készülődésnek, ugyanis mentünk AFC akusztikus koncertre. bár erről ugye már beszámoltam az előző bejegyzésemben. konkrétan az egész napom erre ment rá, viszont megérte, mert nagyon jól éreztem magam. *-* ♥

szombat-vasárnap-hétfő: meló. pont, mint tavaly. a húsvét nekem csak a reggeltől-estig tartó dolgozásról szólt. de nem bántam, mert legalább lefoglaltam a gondolataimat, mivel nem voltam valami jó lelki állapotban ebben a 3 napban. tehát a húsvét számomra ajándékostul, kajástul, hangulatostul, locsolástul elmaradt. idén semmit nem hozott a nyuszi. mondjuk nem számítottam semmire. vagyis hát egy picit. amit kértem, nem bánom, hogy nem kaptam meg végül, mert éppen szeretném elfelejteni a vele kapcsolatos dolgokat, szóval még jó, hogy nem sikerült megszereznem végül, mert csak rá emlékeztetne. JR Szabit sem kaptam meg. :( xD a kaja engem, mint vegetáriánust alapból nem érint. tojást festettem szombat este, miután hazajöttem melóból, de sietnem kellett, így nem volt sok értelme. :/ a húsvéti vidám hangulatot legyőzte a rossz kedvem és az eső. azt pedig senkinek sem engedtem, hogy meglocsoljon. tehát így telt el nálam a húsvét. pont, mintha nem is lett volna.

kedd: délben keltem fel. utána pedig Zelda-val megnéztük theGazettE Tokyo Dome dvd-jét. az valami csodálatos volt *__* alig várom, hogy jöjjenek hozzánk is. meghalok ott. :|Reita *-* ♥ :P ezután kivonultam a kertbe újra a telefonommal, a kis plédemmel és a tömérdek házi feladatommal. viszont így kint sikerült rávennem magam a tanulásra. amivel amúgy semmi bajom, mert szeretek tanulni, de csak akkor, ha nem kell sietnem vele, hanem nyugodtan és olyan tempóban tehetem, ahogy én szeretem. zenehallgatás közben megírtam az összes írásbelit az élelmiszer vázlattól kezdve a német tételig. ráadásul a cicáim odagyűltek körém. *-* tiszta cukik voltak. ezután megetettem és rendbe tettem a hörcsögöm, tengerimalacom, papagájom. végre ezzel sem kellett sietnem.

szerda: szintén délben keltem fel . utána takarítottam egy picikét az ágyam környékén. át is húztam. majd kivonultam a szakmai számítás feladatommal a kertbe. hamar végeztem vele, úgyhogy utána aludtam is egy kicsit odakint Yukival. *-* megint sikerült kikapcsolódnom teljesen. majd miután bejöttem D’espairsRay Human Clad Monster dvd-t néztünk Zelda-val. *-* teljesen visszahozta a tavaly őszi koncert hangulatát. *-* ez a zenekar annyira tökéletes. ♥ :)

és most itt vagyok. nem egészen így terveztem a nap végét. blogot akartam írni, csakhogy egy újabb félreértés miatt kikapcsolták a netünket. majd szétrobbantam az idegességtől. mindig akkor, mikor más terveim vannak. :@ de most már lenyugodtam kicsit, talán sikerül megoldani a problémát. addig pedig anyum barátnőjénél fogok netezni. mert ki van zárva, hogy kibírom hónapokig net nélkül. a blogomat meg nem fogom kihalni hagyni. megírom itthon wordbe, ráteszem az mp3amra, és majd kimásolom onnan a blogomra. nem hagyom, hogy most meg ez bassza fel teljesen az idegeimet. úgy különösebben más nem érdekel, csak a blogom. fb-zni a telefonomon is tudok. így legalább az AFC-s hírekről sem maradok le.

holnap: korán kelek, mert megyek anyummal dolgozni. más tervem már nincs. mindent megcsináltam, amit akartam. még tanulni kell majd keddre, de hétfőn úgysincs suli, úgyhogy azt majd akkor. azért örülök, hogy nekem péntekig tart a tavaszi szünet. csak ne kevert volna be a net. -.- már mióta készülök egy blogbejegyzéssel. elvileg ma akartam kitenni, de szerintem ebből szombat lesz. vagy péntek. lehet nem megyek suliba. még nem tudom.

Dóri Rainbow. <3

